Klantenservice

Klantenservice tel: +31 (0)50-2053300 bereikbaar op werkdagen tussen 9:00-17:00u


Mijn bestellingen
 

Als u een account heeft aangemaakt op onze website kunt u hier al uw bestelling terug vinden. 


Retourneren
 

-Wat is de ruiltermijn?



U kunt binnen 14 dagen de aankoop retourneren, zonder opgaaf van reden. Het artikel moet dan uiteraard ongebruikt zijn, en compleet met de oorspronkelijke verpakking.   
                    

-Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?



U kunt uw bestelling retourneren per post. De verzendkosten hiervoor zijn voor rekening van Veldshop.nl. Neem voor de retourzending contact op met onze klantenservice. 
 

-Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?



Ondanks dat we alles in werking stellen om elke bestelling netjes, compleet en op tijd te leveren, kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling. 
Wij vragen u om dit zo snel mogelijk na ontvangst te melden. Wij zorgen er dan voor dat u zo spoedig mogelijk alsnog het gewenste product in goede staat ontvangt. De eventueel gemaakte kosten voor bijvoorbeeld retourzending zullen door ons worden vergoed.

-Hoe kan ik een artikel terugsturen?



Stuur altijd het complete artikel (dus inclusief eventuele verpakking, labels en/of accessoires) terug. Verpak het artikel dat u wilt retourneren in een stevige verpakking en zorg voor voldoende frankering. U kunt hiervoor bijvoorbeeld de doos gebruiken waarin de bestelling geleverd is. 
Na ontvangst van de retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terug op uw rekening, wij houden u hiervan per e-mail op de hoogte. 

 

-Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?



Binnen vijf werkdagen, wij mailen u als wij het product retour hebben ontvangen. Vanaf dat moment kunt u binnen 5 werkdagen het geld terugverwachten.                

-Ik heb een e-mail gekregen over een storting, maar nog geen geld ontvangen, wat nu?



Wij wachten waarschijnlijk nog op een rekeningnummer waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. U kunt dit aan ons doorgeven via sales@veldshop.nl. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst van de retour binnen vijf werkdagen op uw rekening teruggestort.
 

-Ik heb met creditcard betaald maar nog geen geld van de retourzending ontvangen, wat nu?


Wij storten het aankoopbedrag na ontvangst van het artikel, binnen vijf werkdagen terug op uw creditcard. Dit kunt u controleren op het (online) overzicht bij de bank of uitgever van je creditcard. Wij kunnen u hierin niet van meer informatie voorzien, u moet hiervoor terecht bij uw creditcardmaatschappij. 

Garantie

Ondanks dat wij overtuigd zijn van de kwaliteit van onze producten kan het voorkomen dat het product niet helemaal naar wens is. Heb je een vraag of opmerking over de kwaliteit van een artikel, dan kun je Veldshop.nl bellen of mailen. We zullen samen bekijken wat het eventuele probleem is en nemen het, wanneer nodig, in behandeling om te laten repareren of vervangen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

Aanspraak maken op de garantie van een artikel hangt af van verschillende zaken. Op de eerste plaats hebben we het aankoopbewijs nodig. Daarnaast is de garantietermijn, alsmede de aard van het defect van belang. Valt het defect binnen de garantiebepalingen en binnen de garantietermijn van het artikel, dan zal overgegaan worden tot kosteloos herstel of vervanging van het artikel. Wanneer het artikel niet vervangen kan worden, zal het exacte aankoopbedrag uitgekeerd worden.

Het is mogelijk dat een defect niet onder garantie valt. In dat geval zullen we de herstel- of vervangingskosten eerst met je overleggen, voordat we over gaan tot actie.

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »